Główną działalnością firmy jest obsługa producentów w zakresie sprzedaży mebli na rynku niemieckim.
W dniu dzisiejszym firma "KOFI" prowadzi obsługę hurtowych klientów z Niemiec w imieniu kilku producentów z całej Polski.
Doświadczenie i technologie
Ponad 32-letnie doświadczenie przedstawicieli handlowych, zarówno w sferze negocjacji i kontaktów z klientami z Niemiec, jak i doskonała znajomość szczegółowych zagadnień produkcji mebli i ich spedycji, pozwala dziś na skuteczne prowadzenie pośrednictwa handlu w imieniu producenta.
Dzięki nowoczesnym systemom CRM (Customer Relationship Managment – systemy zarządzania kontaktami z klientem), w profesjonalny sposób odciążamy producentów od obsługi klientów i związanych z tym korespondencjami.
Przyczynia się to do jednoczesnego zwiększenia efektywności producentów i zmniejszenia kosztów obsługi klienta bezpośrednio u producenta (zakup niezbędnej infrastruktury informatycznej, pracownicy ze znajomością branży i języka obcego, know-how sprzedaży za granicą).
Natomiast w dobie informatyki i internetu, odległość dzieląca przedstawiciela od producenta nie stanowi przeszkody podczas codziennej pracy.
Klienci mając szczegółowe oferty poszczególnych producentów, zamawiając towar sami decydują, jakiego producenta wybiorą, mając od przedstawiciela informację o możliwych terminach dostawy.
Dzięki "KOFI" klienci mają pewność, iż otrzymywane przez nich dokumenty mają identyczny format, a kontakt z dowolnym producentem przebiega z jakością nie budzącą żadnych wątpliwości.
Zasięgiem obsługi "KOFI" mogą zostać objęte zarówno etapy od negocjacji cen (wspólnie z producentem), przygotowywania ofert, zamówień, przez wystawianie dokumentów sprzedaży, dokumentacji przewozowej, dokumenty produktu, aż po obsługę ewentualnych reklamacji.
Jak działamy?
Przyszłość
W przyszłości "KOFI" zamierza rozbudować sieć swoich kontaktów o kolejnych producentów w Polsce – którzy zamierzają sprzedawać swoje produkty w Niemczech.
Jednocześnie prowadzone są rozmowy z przyszłymi klientami za granicą w celu zdobycia kolejnych rynków odbioru – nie tylko w Niemczech.
|